Geef je feedback op Hallo!

Over Hallo!

Over Hallo!

Geef je feedback op Hallo!

  • We horen graag van je wat je van Hallo! vindt. Heb je op- of aanmerkingen, tips, complimenten of vragen, laat het ons dan hier weten.

    KvK medewerker Laura Bedijn, community manager Hallo!, Kamer van Koophandel

  • Mijn complimenten. Mijn eerste indruk is een fris design en een overzichtelijk forum.

    Zal mede door de vernieuwing weer eens wat vaker op het Hallo forum komen.

  • Ben nu opeens wel "Anonymous" ipv René van Zandwijk :)

  • Krijg mijn profielfoto niet scherp en na een rondje forum hebben hier zo te zien meer last van.

    Edit: Foto om 16.25 aangepast met 50x50 in PNG.

    RetailAnalist & Adviseur | Zet winkels ( weer) op de rails. 

  • Hee René,

    Super dat je er weer bent! Ik zie dat je profielfoto er nu weer scherp is. De oplossing is het uploaden van een nieuwe foto van 50x50 pixels. Hoe vierkanter hoe beter, rechthoekige plaatjes kunnen niet meer.

    http://hallo.kvk.nl/hallo/p/veelgesteldevragen.aspx

    Groet,

    Nanda

  • Hoi,

    Op de laptop en op de Ipad ziet het er ook goed uit. Op de ipad kan ik de editor ook gebruiken. Fjntjes!

    Mooie landingspagina en fris overzicht. Mijn eerste indruk is positief.

    Mooi werk hebben jullie afgeleverd. Complimenten!

    Oh ennehhh: lekker snel ook!

    Odendaal advies ondersteunt je om over je persoonlijke drempels te stappen. Mijn kracht ligt in verbinden van structuur en cultuur; als coach, trainer en adviseur procesbeheersing.

    In 2 uur tijd volledig visueel inzicht in je blokkades, stress en de oorzaken? Doe een ScanCoachingsessie!

  • Hi Patrick,

    Bedankt voor je eerste reactie! Hopelijk zijn we nu snel genoeg om jou bij te houden ;)

    Groetjes,

    Nanda

  • Mooi!

  • Hallo Laura,

    Het ziet er zeker goed en verfrissend uit, ook wel wennen aan al het "andere"

    Met collegiale groet,

    John Luyckx.

  • Hoi Ans en John,

    Bedankt voor het delen van jullie eerste indrukken!

    Groetjes,

    Nanda

  • Het is stukken beter, maar niet alles is even goed. Ook zitten er nog een paar bugs in.

    * Mijn eigen profiel is blijkbaar 'verdwenen' :)

    * De linkjes naar Mijn Favorieten, Mijn Onderwerpen en Mijn Contacten zijn gebroken

    * Op je feitelijke home pagina: http://hallo.kvk.nl/ staat dat je nog aan het vernieuwen bent.

    * Je Home button en logo linkt naar http://hallo.kvk.nl/hallo/p/dashboard.aspx het zou beter zijn dat deze linkt naar http://hallo.kvk.nl/

    * Een Twitter Gadget kan misschien leuk zijn, maar is overbodige functionaliteit. Mensen die willen weten wat er op Twitter beweegt, gaan wel naar daar. Het verstoort de aandacht van de mensen die HIER iets willen doen.

    * Presentatie zoekfunctie is niet echt goed. Beter geen tekst in het zoekvak zetten en een 'Zoek' of 'Zoeken' button gebruiken ipv een vergrootglas

    * Sliding Animatie op home pagina is niet zo'n goed idee. Animaties MOET je doen wanneer je doelgroep uit kinderen bestaat. Is dat hier? Soms wel misschien, haha :)

    * Tags is jargon, gebruik 'Categorieën' of trefwoorden.

    * Je gebruikt een Label Cloud, maar dat kan je beter niet doen. Bovendien gebruik je teveel trefwoorden (max 15 is aanbevolen). Bij die Label Cloud gebruik je dan weer wel het woord 'Trefwoorden'. Waardoor het niet consistent is met 'Tags'. Ook kan je hier beter ipv Trefwoorden de zin 'Lees meer artikelen over:" gebruiken. Actief aanzetten verhoogt het gebruik.

    * 'Stel je vraag' functionaliteit op http://hallo.kvk.nl/hallo/welkom/over_hallo/f/144039.aspx is vrij onduidelijk. Waarom een dropdown gebruiken bij 'Welkom!' wanneer je dit toch niet kan veranderen? Ook de andere dropdown zal verwarrend overkomen

    * Je Social Media call to actions staan onderaan, onder de vouwlijn. Die zou ik eerder ergens bovenaan zetten. Zoveel volgers (3273) op Twitter hebben jullie nu ook nog niet. Kwestie dat mensen het gemakkelijker vinden en dus sneller en meer promotie gaan maken voor je.

    * Het aantal vragen en reacties bij de diverse onderwerpen is nutteloze info. Who cares (buiten de systeem beheerder en een KVK manager links of rechts) of er nu 2000 of 4000 vragen zijn? Gewoon weghalen, dan krijgt de info die er toe doet meer aandacht.

    * Je Broodkruimel is fout geïmplementeerd. Dit hebben jullie:

    Home » Personeel » Werving en selectie

    Dit zou je moeten hebben: 

    Home » Personeel » Werving en selectie

    Het laatste element is dus niet klikbaar en staat in het vet.

    * Engelse teksten in de editor (Format, Font Family, Font Size).

    * Na klikken op Plaats een bericht krijg je een volledig Engelstalig scherm

    * Bizar: De mensen achter Hallo contacteren is geen sinecure voor een nieuweling. Eigenlijk zou je gewoon een simpel Contact item moeten hebben in je hoofdnavigatie.

    * Bullets gebruiken met je editor, verziekt de lay-out.

    * Na het plaatsen van dit bericht, was de tekst quasi onleesbaar. Gelukkig ken ik iets van HTML, maar gaan we verwachten dat iedereen die kennis heeft?

    * Ik krijg telkens een mailtje nadat iemand anders een reactie hier heeft achter gelaten. Enorm storend. Dat is een functie die ik zelf wil kunnen aan- of uitzetten.

    * ...

    Bon er zijn nog zaken die beter kunnen, maar begin maar met bovenstaande ;)

    Succes!

    Website feedback nodig? Bezoek FastExpert en maak écht klanten van je bezoekers!

  • Waarom niet veel eerder gedaan? :-)

    Wel beetje klein lettertype voor de ouderen onder ons denk ik?

  • Hi Edwin,

    Dankjewel voor je uitgebreide en diepgaande reactie! Hier kunnen we zeker mee vooruit :)

    Laat ik eens beginnen met de onbereikbaarheid van jouw profiel. Dat komt waarschijnlijk door het stukje .com in je profielnaam, daar gaat iets mis.

    Ik stuur je een persoonlijk bericht.

    Groetjes,

    Nanda

  • Gefeliciteerd! Wel even wennen hoor!

    Het is misschien niet netjes om de eerste dag meteen al met opmerkingen te komen. Ze zeggen wel eens dat je in elk geval hoort te wachten totdat de taart op is ...

    Maar ....

    De reactie van Edwin in dit topic is deels niet leesbaar, omdat twee teksten door elkaar heen lopen.

    Mijn profielfoto gaat goed op mijn profielpagina, maar op de pagina "Activiteit" valt er een stuk weg en bij de reactie ziet de foto er weer anders en onscherp uit terwijl hij daar kleiner is en in principe dus scherper zou moeten (kunnen) zijn.

    "John Bouwmans's profiel" ziet er wel erg Engels uit. In het Nederlands doen we die 's niet.

    Op de pagina met onderwerpen zou het handig zijn om onder de onderwerpen meteen de subforums te noemen. Bij een aantal is dat al het geval, maar het zou dan nog handiger zijn om ze direct klikbaar te maken. Scheelt toch weer een klik ...

    Onder "Blogs" zie ik topics die geen blog zijn maar gewoon een vraag.

    Dat er verschillende forums zijn voor feedback op een "website" en een "webshop" vind ik niet logisch.

    Sommige topics zijn verdwaald. in "Over Hallo!" zie ik bijvoorbeeld "Importeren vanuit China".

    Bij het reageren via het standaard reactie-scherm kreeg ik een foutmelding. Nu maar eens proberen via de editor.

    En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat doe ik niet. Eerst maar even wennen. Het zal allemaal best wel goed komen ... :-)

    [Edit] Ik zie dat de eerste spammers het nieuwe forum ook al gevonden hebben ... :-(

    ________________________________________________________
    Kijk op Afspraak-is-Afspraak voor een uitgebreide(re) blik op uw website (of uw organisatie)

  • Hoi Laura,

    De site ziet er in ieder geval een stuk mooier en strakker uit. Ik vind het alleen wat lastig navigeren. Bij elk onderwerp zie ik steeds maar eens stuk of 10 posts. Hoe kom ik bij een overzicht van de wat oudere posts? <edit> Nvm, ik zat onder het verkeerde tabblad te kijken.

    Groeten,

    Bart